Sjuksköterskeexamen i bild

Examen i bilder, mycket roligare än massvis med text. Dagen började med att fixa iordning sig för att sedan ta sig ner till en lokal tillhörande kyrkan för lite mingel med klassen. Där blev vi serverade snittar och vi hade med oss lite bubbel, såklart! 
ld
 
 
Efter minglet tog vi oss vidare till kyrkan... Nervösa men laddade till tusen!
Annica fastnade en sväng hos polisen. ;)
 
 
För er som inte vet är detta Västerås domkyrka, från baksidan kan man säga. Det var här examen skulle tas, och togs!
 
 
Innan intåg hälsade jag på två av mina fina vänner <3
 
Examenscermonin börjar...
 
 
 

Fina tal hölls av kära klasskompisar och lärare.
 
 
Sen var det dags att hämta sin brosch och en ros. NU var jag Sjuksköterska!!!!
 
 
 Då kan man ju inte låta bli annat än att se glad ut! ;)
 
Min fina och saknade vän Sofia <3
 
 
Efter kyrkan blev det dags för lite matmys med nära och kära. Tack alla som kom, ni betyder massor <3
 
 
Jag och min älskade farmor och kollega!
 
Efter uppladdning var det dags för utgång på Västerås gator.
 
 
En jättelyckad dag och jag är så tacksam för allt jag lärt mig under dessa år, allt jag gjort, allt jag fått. Jag är superduperglad att så många ville fira min dag som nybakad sjuksköterska. Nu jobbar jag och jag kan inte annat än le för att jag valt ett så viktigt och fantastiskt jobb. Jag gör nytta och det gör mig glad!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0