Söndag!

Idag förutom två tvättmaskiner så har jag varit iväg en sväng med mammsi gill Ikea och bauhaus för att införskaffa lite nödvändiga och mindre nödvändiga saker.

Dels trådbackar och ställningar för jag behövde mer plats i min klädkammare. :)

Sen till det mindre nödvändiga, en blomlåda och blommor. Men se så fint det blev!!! :)


Till middag blev det pulled pork tacovariant. Inte helt fel! ;)




Bra helg, men den känns verkligen kort! Nu väntar en 6 dagarsvecka på jobbet! Puh...

Och juste, en liten parentes av dagens händelse. När jag gick ut till mamma som väntade i bilen för att åka till Ikea  så möttes jag av 2 ambulanser och 2 polisbilar å de hade spärrat av ett hus här lite längre ner på gatan. Tydligen en kvinna som blivit mördad... Läskigt! Står mer på Aftonbladet om man vill läsa.

Kommentarer
Postat av: chris

Hoppas att du haller hela veckan ut,typiskt att det skall bli sa fint vader. Mycket vacker blom lada du har gjort,nastan som mammas. Fint valkommen utanfor dorren. Mat- pulled pork ar en typisk Hawaii mat.
Rest.vid Space Needle heter "Collections Cafe" du vet alla samlingar av dragspel,klockor,radion bl a.
take care
grannies

2014-03-25 @ 19:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0