Underbara lördag!

Man tänker ju sig att efter en hel arbetsvecka, med övertid varenda dag borde man sova sjukt länge på morgonen. Men nej, istället vaknar man vid 7 tokpigg.... Kanske fortfarande lite störd i dygnsrytmen eller bara van...

Passade på att prova lite glutenfritt bröd, gott blev det!!!


Senare åkte ja och mamma och kikade på lite vårblommor. Jag har ju redan handlat det mesta för inomhusbruk och tänkte inte komma igång riktigt än med uteblommor.
En "liten" fika blev det också. Vi kunde som vanligt inte bestämma oss så vi delade på 4 grejer..... Haha!
Dessa fina blommor kunde jag inte låta bli, så de fick följa med hem.

På kvällen hade jag och Patrik bestämt oss för att äta middag ute. Blev mammas favoritställe, Vapiano. MUMS!

Efter middagen blev det även teater, SPÖK på Circus. Alltid kul med musikaler och Loah Falkman var fantastiskt rolig! Hahahaha! Helt klart sevärd om man gillar musikaler :)



Kommentarer
Postat av: chris

Oj det var en handelserik helg. Och inte ar det slut pa den annu.Du maste vara lycklig over att inte ha laxor att lasa hela tiden.Forstar att du har nastan for mycket nytt att tanka pa i borjan pa ditt jobb.Sa mycket overtid ser inte sa bra ut.Hoppas att det ar tillfalligt.Du har trevligt med mamma pa konditori besok ocksa.Den dar musikalen ser spannande ut.
Loa ar fran Stocksund och jag kanner till honom for att hans bror Per gick i min klass och var med lange i vart 'gang'.
kram
fran grannies

2014-03-23 @ 20:39:09
Postat av: Emelie

Ja det är jätteskönt att vara utan läxorna!! Men som du säger tar nya jobbet upp mkt ork ändå. Helt slut när jag kommer hem!

Jahaja, där ser man!! :)

2014-03-23 @ 20:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0