Lite goes on!

Mycket har hänt, mycket pågång. Därför har bloggen inte varit en stor prioritet av min vardag. Hade en underbar tid i Västerås med mina fantastiska vänner och hos min älskade deltidsambo Clara.


Väl hemma igen var det inte många arbetslösa dagar kvar att bocka av. Slog igen tiden med lite umgänge med gött folk och första ispasset för säsongen!
Lyckligare får man leta länge efter!!!! Hur ont det än gjorde och hur jobbigt det än var är fan hockey det jag brinner för. Love it!

Med hockeyn kommer även vår vackra höst, tycker verkligen defaitism fantastiskt att se alla färgskiftningar, det mysiga mörkret som faller in och man får tänds ljus och krypa ner i soffan under en filt. Mys!

Har även börjat jobba på mitt fantastisk jobb igen!!!! Asså som jag älskar det där stället, klart det är tufft ibland men med fantastiska kollegor och bra bemanning så överlever man varje arbetsdag med ett leende på läpparna!

Idag vare återbesök hos läkaren också. Fick en extra medicin för jag har b12 brist som är vanligt hos tarminflammations patienter. Men jag mår bättre och proverna ser ut att fortsätta åt rätt håll så jag kan inte vara gladare!!
Denna höst kanske inte fått världens bästa start men nu börjar allt ordna upp sig och jag känner mig så haappyyyyy 👍




Kommentarer
Postat av: Mamma Camilla.

Livet leker! Så ska det vara.
Kramar fr mamma

2014-10-15 @ 09:11:07
Postat av: chris

Vi ar sa tacksamma for en rapport lite da och da.
Kan du saga till Sofia att hon far skicka lite ocksa.
Vi vet som sagt lite genom mamma vad som har pagatt de sista vackorna.Glad att du mar battre 'halsovis' hall i det bara nu.Mamma far halla koll pa dig sa du haller dig 'pa linjen'.
Vi gillar inte att du spelar hockey,(for mycket adrenalin till din mage).Vore battre med golf....
Det ar tur att du och ni tycker att det ar mysigt med lite host rusk,tror att alla svenskar maste kanna sa for att inte ga under i den langa vintern.
Kul att du gillar jobbet,undrar om ni ar oroade over den forskrackliga Ebola epidemin.
Vi ar mycket utomhus och kurerar oss med fint vader som vi haft hittills i host.Hjalper vara grannar varje dag och ser faktiskt fram emot att dom flyttar till sin dotter i N Carolina i Dec for att bli battre omhandertagna.Nar du har tid sa vill jag prata lite med dig om dementia som du ju ar expert pa.
Kram till dig fran grannies


Svar: Vi är inte så oroade över ebola på just min avdelning. Såklart är det obehagligt eftersom den är så otroligt smittsam. Nu är det så att misstänkta ebolasmittade som kommer till Danderydsakuten ska direkt till Karolinska i Huddinge och sedan om det verkligen är ebola ska dem till linköping. Vi har skyddsutrustning on case of. Men de ska inte hamna hos oss.

Ja vad bra, skönt för dem! ☺️
Emelie

2014-10-15 @ 20:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0