För att jag kan, får och vill!

Idag har jag gjort vad jag kunnat för att motverka rasism och stått upp för mänskliga rättigheter. Jag har varit och lämnat min röst på partier jag tror på.


Efter visiten till vallokalen tog jag mig till denna goding och hennes mamma för lite mys. Blev bjuden på nybakade scones å sockerkaka, gott som alltid!


På kvällen blev det middag på golfbanan med världens bästa familj!




Nu äre valvaka! Kanske blir en paus för en sväng upp till ishallen för å kolla lite på pappsens träning. Saknar hockeyn nu! Men ont i halsen igen så det får vänta 😒

Kommentarer
Postat av: chris

Gott rad:Rosta pa det partiet som ger dig mest pengar kvar i lone kuvertet.Pa det viset kan du sjalv stodja och valja den organisation som gor den framsta skillnaden nar det galler manskliga rattigheter som bra sjukvard tex.Politiker har 50procent svinn i sina 'bidrag'i administration. Bill Gates foundation spenderar biljoner arligen att utrota malaria bl a.
Hoppas att du mar bra

2014-09-15 @ 19:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0