Härliga helg!

Å herregud tänker ni, har hon missat att det är tisdag idag?! Näää... Såklart inte. Även om min helg börjar nu ska jag faktiskt berätta lite om helgen som var, som var riktigt trevlig :)

Fredagen var det myskväll ute i Nacka hos en kollega. Vi fick supergod mat och trevligt sällskap.


Var tvungen att köra hem sen för jobb på lördagen. Kunde ju inte vara sjukanmäld längre. Insåg att jag tappade 1400kr på en dag så nu kommer jag aldrig mer vara sjuk... Herregud!

Efter jobbet på lördagen så var det dags för Babyshower hos Sandra. De överraskade henne, tyvärr hann jag inte dit till surprisen men fick iaf vara med å fira hennes soon to be son :) så mysigt!

Söndagen blev mest rehab, är fortfarande sjuk trots jobb å annat ståhej. Man kan ju inte va hemma. Blev ändå en sväng till jobbet för ett kvällspass!

Kommentarer
Postat av: chris

Du ar fenomenal att hinna med att traffa manga vanner nar du ar ledig. Ni ser alltid sa glada ut.
Synd att du inte blir av med din forkylning. Maste vara problem nu nar du jobbar pa sjukhus med patienter. Mitt vanliga recept ar att du maste sova sa mycket du kan. 'Re=charge' your body.
kram fran oss

2014-09-10 @ 04:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0