Hospitaliced

I'm grounded... Känns så åtminstone. Åkte in i tisdags för en akut läkartid med provtagning å undersökning. Fick aldrig komma hem igen. Blev kvar här.
Jag får inte äta för det är tarmvila som gäller så lever för närvarande på näringsdryck som smakar apa och alla människors omtanke. Ni är fantastiska!
Får medicin rätt upp i blodet som är värsta uppåttjacket (kortison), så de dundrade på med sömntabletter som jag dock avsagt mig. Vänligt men bestämt, sova kan jag.
Lätt subfebril hela tiden med ett svettigt face och kall insida kropp, tack vare en förkylning i 3v tid troligen. Tror jag mest är inlåst för rehab. Mamma är glad iaf att min adhd sida får lugna ner sig (har inte adhd egentligen). Haha!

Men har fått massvis med trevliga besök å presenter av alla underbara människor jag har omkring mig. Hur fick jag er till min sida? Blir så rörd! All kärlek till er!
Och har dessutom ett alldeles eget rum med egen toa och härlig utsikt. I början var jag ett vrak men ska nog klara av någon vecka här.










Godnatt! ☺️

Kommentarer
Postat av: Mamma Camilla.

Jag är verkligen inte glad för att du är inlåst där. Skulle vilja ha dig inlåst hemma. :-)
Men du får väl snart komma hem, då kan vi pyssla om dig.
Kramar
Mamma

2014-09-19 @ 09:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0