Permission å soppa!

Tabletter, framsteg och fortfarande vacker utsikt! ☺️ Hörrni, vi går mot mörkare tider men jag gör framsteg. Slipper nu intravenös kortison å får tabletter som om det vore agda 94 och inte Emelie 23 här i sängen.
Och fortfarande, hur fint är inte detta att vakna upp till?! Även om jag längtar hem och allt sånt här, men denna vy gott folk.. Är inte att leka med!
Fått permission en stund idag också, kikat på Fia när hon sprungit 1 mil. Såg jobbigt ut men jag längtar fan till träningen nu. Tyvärr lär ju det dröja ett tag till då jag aldrig blir av med förkylningen och det är inte bara tablettmässigt som jag får känna mig som agda 94. Har ingen kondis och ingen ork kvar i min lilla kropp.

Mamma å pappa stannade en stund på landstingskaffe. Fick även lite mera kläder att ha här i mitt tillfälliga hem. Tack mami! 😘
Ännu en vacker kväll och jag har fått soppa till middag! Fantastiskt gott!

Kommentarer
Postat av: chris

Kara emelie, vi hejar pa dig harifran sa du blir battre snart. Du ser dock ut att ha det jattebra dar pa din lilla 'semester'.Bra att du far borja ata riktig mat nu med lite battre smak.Fint att du har eget rum sa du kan umgas med familj och vanner lite mer privat.
Har hos oss har host kanslan borjat kannas fast det ar skont att andas lite svalare luft.
kram fran oss

2014-09-20 @ 23:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0