Shop til u drop!

Idag var det en typisk söndag. Lååång seg förmiddag, kom inte in i duschen förrän typ 11... Och jag menar så mycket roligt finns det inte att göra här. Tidningarna är utlästa, har lite böcker men de orkar jag inte koncentrera mig på.

Fick iaf prata med läkaren lite idag över telefon, här jobbar de hemifrån på helgerna. Bara kirurger här nu, men de tänkte jag inte använda mig av nu. ;) han sa iaf ok till fortsatt äta soppor, tyvärr ingen smörgås ännu. Och fick sova hemma permis men blev ändå inget av med det.

Vid typ 3 tiden kommer mamma förbi och räddar mig en stund och istället för den planerade promenaden då det börja åska och regna tog vi oss till Nacka forum för "lite shopping".

Gick som vanligt loss men det förtjänar jag nu. En sjukskriven jävel har väl råd att shoppa.... Jomenvisst 😳


Iaf lite kul med nytt!! Blev en soppa när jag kom tillbaka och nu dricker jag en ihopmixad dryck. Imorgon är läkarna tillbaka igen och hoppas att de kan ge braaa besked, och undersökning blire också! Inge kul, men hoppas så mycket på den!
Är vid mycket bättre mod än vad jag va för några dagar sen trots en sjukt tuff natt med mycket hosta och andningsbesvär.
Hoppas på en bättre natt och en bättre vecka! 👊

Kommentarer
Postat av: Mamma Camilla.

Det blir garanterat en bättre vecka. Du får snart åka hem.
Kramar fr mamma

2014-09-21 @ 23:05:49
Postat av: Anonym

Jaha,skulle shopping center vara den ratta medicinen?
Tills rakningen kommer och depressonen satter in,hm.
kram och lycka till i alla fall\
grannies

2014-09-22 @ 18:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0