Eskilstunasväng

Clara jobbade igår på dagen så jag vaknade när hon gick till jobbet vid 6 och eftersom det inte fanns mkt till frukost var jag lite påhittig och fixade ihop scones. Köpte dock en dricka och lite ost på Ica när jag ändå va ute, Ica öppnade 6.30 som tur va! Mums!
Sen drog jag iväg till Eskilstuna för en lunchdate med min fina vän Laura som pluggar där, eftersom Clara ändå var iväg och jobbade.
Kom hem med lite fina grejer, bland annat denna typ fågelbur. Nu ska jag bara hitta något att ställa i den.

Sen var det dags för mig och finbilen att fara hemåt!



Kommentarer
Postat av: chris

vilken fin bil! Du glomde val inte att stada ur allt skrap och godis som brukar vara kvar nar du har anvant en bil,hm.
kram

2015-12-10 @ 07:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0