För jag mår bra!

Idag släppte jag av Lukas på jobbet innan jag fortsatte vidare in mot stan och sjukhuset för läkarbesök. Var undersökning först och sen samtal, tarmen såg bra ut. Puh! Och det känns sååå bra! Jobb igen på måndag först, startar med tre nätter sen en vecka ledigt. Det blir perfa!

Efter läkarbesöket åkte jag till jobbet för att möta upp Frida, vi skulle ha dejt och besöka nya Mall of Scandinavia. Fint och stort men absolut inget superspeciellt. Några nya affärer som jag inte sett i Sverige tidigare men i övrigt tycker jag täby fungerar minst lika bra!!

Men det var sååå mysigt att få lite kvalitetstid med fina frida!! Saknat henne massvis!

Kommentarer
Postat av: chris

Later inte som det ar det basta att jobba tre natter i rad nar du varit sjuk ett tag.
Var radd om dig nu,
grannies

2015-12-10 @ 07:43:03
Postat av: chris

Numret CPA pa din bil betyder 'revisor' i USA
hej da

2015-12-10 @ 17:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0