Fredag och lördag

Fredag, Lukas jobbade som vanligt och jag var ledig som vanligt. Haha! Fixade mina fransar sen åkte jag och fyndade denna serveringsvagn jag hittade på blocket. Enkel men fin. Måste ha något att förvara alla mina grejer på. Hihi!!


På kvällen fixade vi middag som vi åt med dessa snyggingar, min kollega och bästa vän Frida och hennes kille Andreas.

Var så mysigt så jag glömde bort att ta bilder. Men hon tog en på efterrätten åtminstone.


Det blev ju lite sent så idag har vi bara haft hemmamys i soffan. Förutom en sväng med Linnea (kusin) på promenad medans Lukas va på gymet.



Godnatt 😘🎄

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad mysigt du verkar ha nu,sa skont att du mar sa mycket battre. Sakert en uppskattad middag med dina nya vanner.Ser gulliga ut. Sa aven din bild pa dig och Lukas och en ledig stund darhemma.
Ittala glaset ger mig minnen tillbaka. Jag hade mycket av dom nar vi bodde i Sverige.(det ar val inte mina glas,va).hi hi.
kram
Merry Christmas

2015-12-20 @ 07:20:10
Postat av: Anonym

Haha nej det är inte dina. Men jag antar att de aldrig går ur tiden. Hihi. Fick dem av farmor i present någon gång ☺️👌🏼

2015-12-20 @ 12:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0