Hej Västerås och saknade vänner

Imorse vaknade jag av att sovrummet var gult, smög ut till vårt lilla tomtekök och insåg att solen sken. Underbart!
Gick och mös ner mig en stund till med Lukas som för en gångs skull var ledig idag. Mys! Sen gick vi upp och jag gjorde ägg och bacon till oss som vi åt framför tvn.
Pysslade även lite tomtar.
Som jag sen gjorde en liten present av tillsammans med fudgen för att ge till mina kära saknade västeråsvänner 😍

Eftersom solen går ner så tidigt i detta land så fick jag se solnedgången hela vägen till Västerås.
Sen vart det julbord på Ikea innan vi åkte hem och hade lite glöggmys hos Tove!




Nu ska jag och Clara sussa! Godnatt ❤️ 


Kommentarer
Postat av: chris

Skorna har anlant till oss!
Skall forsoka att skicka dom sa snart som mojligt.
Hoppas att det gick bra for dig att komma hem ocksa.

kram

2015-12-08 @ 23:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0