Helgen redan över!

Ja tänk, nu är helgen redan förbi och trots att jag inte jobbar går dagarna sjukt snabbt ändå.

Har varit godsakernas helg, garanterat! Men blev också väldigt lyckat med goda saker och trevligt umgänge!






Idag var jag även tvungen att ta en promenad med michaela, eller tvungen det är ju faktiskt att förena nytta med nöje också 👌🏼 och på mitt initiativ. Så skönt att komma ut i den härliga luften!

På tal om nytta började jag denna morgon med att gå till tandläkaren, denna bild är exakt hur jag är...
Och denna hur det ser ut efter...

Mitt i prick! 😂 har även fyllt upp kylskåpet idag med storhandling. Mycket bra! Nu är vi redo för veckan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0