Monday!

Måndag, måndag... Skulle egentligen jobbat idag då min sjukskrivning tog slut igår. Men min fantastiska kollega och vän (vår schemaplanerare) ordnade så att jag fick flexledigt och kunde därför njuta av en extra dag. Jag skulle jobbat 6dagar denna vecka men kände att det var en för tuff start, hör ni?! En för tuff start för mig, jag som verkligen älskar att både jobba och hålla igång!?!!! Otroligt va, men denna gång slog sjukan till mig och där med hårdhandskarna, jag ska hålla mig frisk nu. Hela 2015, därför måste jag lyssna på mig själv - på mitt förnuftiga jag.

Spenderade förmiddagen med Lukas innan han var tvungen att jobba. Fick till en hundsväng, en trip till arninge för lite shopping och lagade god middag till hela familjen innan jag återigen däckade till en film i sängen.



Kommentarer
Postat av: Mamma Camilla.

Och på mamma kanske? :-)
Kul att du bloggar lite igen.
Kram
Mamma

2015-01-28 @ 14:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0