Finbesök!

Idag har jag haft finbesök av bästa vän från Västerås! Hon kom toktidigt på morgonen och väckte mig, vilket tyvärr resulterade i att jag glömde bort mina mediciner som ger mig en sömnlös natt... 😴 Men det får det va värt, vi hann med en del iaf!


Började morgonen med frukost framför tvn innan vi gjorde oss iordning för en heldag på stan. Blev lunch och middag ute idag innan hon sen tyvärr var tvungen att fara hemåt för jobb tidigt dagen därpå.

Fick ett ryck sen när hon åkt och tack vare USA är det black friday så jag åkte och köpte lite mera julbelysning. Visar senare när allt kommit upp ordentligt ☺️ blir så fint här hemma!!

Nu ska jag kortisonkaninen försöka sova igen... Godnatt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0