Gran canaria - taurito del 2

För att inte överbelasta inlägg så fortsätter jag nu här...




Dessa två bevisade att det går om man vill... Somna två pers på en solstol. En mulen lite frusen dag, eller ja beror på vad man jämför med..
Lukas värmde sig med lite Waterpolo.

Solen kom fram lite på kvällen och medans grabbarna spelade pingis och Irma stod och fixade sig smög jag ner till en sten vid havet och tittade på solnedgången. Så mäktigt!



Vårat rum...
Då var det dags att säga hejdåå!
Vi var nöjda och glada med resan!




Tyvärr på flyget hem blev jag väldigt sjuk och vår fortsätta helg fick avbrytas och jag försöka bli frisk. Gick tyvärr inte för egen maskin denna gång utan den fantastiska sjukvården fick hjälpa till!

Nu en vecka senare mår jag mycket bättre igen. Trött men utan smärtor. 👏🏼


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0