Underbara älskade!

Här är dem, gänget jag träffar nästan varje dag, som ändå får en vilja stanna kvar hela natten även om så man varit uppe och jobbat från 7 på morgonen. Dem är med andra ord mina vackra vänner, kloka kollegor!

Vi hade tjejkväll i fredags, trots jobb tidigt kom vi inte hem förrän 4.30 på morgonen. Puh! Men trevligt var det! Blev tacos vi fixade ihop och en av oss hade fixat efterrätt, jag bjöd på fördrinken. Supermys!


Trots den sena kvällen/tidiga morgonen var jag uppe imorse och tränade. Kom direkt till ispasset, men jag gjorde det ändå! 👏🏼 sen har jag och lukas myskväll i soffan hemma med god mat och idol-repris. Han är också trött då han stannade uppe och hämtade mig så tidigt på morgonen 😍👏🏼. Tack älskling!

Kärlek! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var verkligen snällt att han hämta dig!
Gjorde du fördrink?! Inte riktigt din grej va. Kram fr mamma

2015-10-04 @ 11:31:38
Postat av: chris

Kul,jag reagerade pa precis samma satt som Camilla nar du skrev om fordrink!
Din sambo ar varldens basta som ser till att du har det lugnt(?) och bra.
Vilket toppengang ni ar pa jobbet,tror morfar garna tas in pa avdelningen om han blir omhandertagen av all sota tjejer!
grannies

2015-10-05 @ 22:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0