Avdelning 3 - Grand opening!

Idag var det dags för öppningen av den nya avdelningen, såg fram emot detta och javisst det var kul men såååå mycket som saknades eller inte var som det skulle. Några saker hade lovats som inte stämde och så, vilket är rätt frustrerande när man ska försöka ta hand om patienterna också! Puh...


Helt slut tuffade jag hem med tåget och tog en sväng förbi Ica. Kliade i bakfingrarna och eftersom jag fortfarande inte får äta nå göttis så blev det bröd! Mums!!!


Blev också en liten speciell middag, med nybakat bröd också såklart 😜✌🏼️



Kommentarer
Postat av: Anonym

Men hade ni inte planerat avdelningen ordentligt. :-)
Frallorna ser jag verkligen fram emot.
Kram mamma

Svar: Haha jodå men eftersom flera saker vi blivit lovade skulle finnas inte fanns så fick vi tänka om...
Emelie

2015-09-14 @ 21:15:51
Postat av: chris

Grattis till att fa vara med om att oppna en ny avdelning.Det blir nagot att vara stolt over i framtiden. Du har verkligen hamnat mitt i smoret, kan man saga. Dina kunskaper satts mycket pa prov.
Stackars dig som inte far ata onyttigt godis.Jag hoppas alla omkring dig ar solidariska och nobbar godis,sakert.
kram

2015-09-14 @ 23:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0