Härliga höst!

Efter att ha läst min käre mors blogg insåg jag precis att denna höst kommer bli fantastisk!! Har så mycket att de fram emot!!! Det kommer vara julafton innan jag ens hunnit blinka! 🙊

Först på tur är Londonresa med mami! Ska bli så mysigt!!!

Sedan på tur är det en resa med Lukas och våra vänner till Gran canaria, ja mormor vi ska också dit och vi bokade först!!! Dessutom nästan samma dagar, haha!! Blev ett strandnära all inclusive hotell, tror det blir super!

Sedan är det dags för Mia skäringers föreställning.

Och sist men inte minst väntar vi också på vår nya bil som kommer i månadsskiftet nov-dec. 😍👏🏼
 

Vi får ju inte glömma att min käre papi fyller år i november, samma Lukas fast dagen innan, jag och Lukas har ettårsdag och hipphurraaaa till honom för han har fått ett nytt jobb. Lukas börjar på akuten 16november, grattis till honom ❤️



Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj! Ja din höst verkar redan full. Med roliga saker. Längtar till London nu. Kramar fr mamma

2015-09-11 @ 08:47:02
Postat av: chris

Kan du fa fram en kommentar jag gjorde tidigare idag?

2015-09-12 @ 02:07:46
Postat av: Michaela

Roligt!! Men när ska vi åka utomlands då?? Har ju pratat om det flera gånger.. :P <3

Svar: Du får la föreslå när du kan! 😏 jag är inte omöjlig! 😜👍🏼😘
Emelie

2015-09-12 @ 21:42:02
Postat av: Anonym

Lyxlirare :)

Kram paps

2015-09-12 @ 21:50:22
Postat av: chris

Haller med Mats, det ar nastan for mycket lyx med resande och ny bil. Var tacksam for det men ta inget for givet anda. Det var inte lange sedan man gjorde en resa till Gran Canaria bara en gang i livet. Det ser jattefint ut pa bilden men ni skulle ha stannat minst tva veckor med en sa lang flygresa.
Vi har faktiskt aldrig varit dar, for dyrt med familj.
Ni har bara varit tillsammans i ett ar men hunnit med mycket i rasande fart. Ny bostad,ny bil och nytt jobb.Grattis till Lukas,ar saker pa att han passar dar.Han kanske kan kontakta Christine pa ER i Sodertalje nan gang. Hon har borjat nu och trivs jattebra.
Glom inte att spara for framtiden,bade pa pengar och 'somn'.
Puss och kram fran grannies

2015-09-12 @ 22:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0