Helgens sammanfattning!

Ännu en helg, lång sådan har svishat förbi. Varit ledig enda sedan i torsdags, så himla skönt! På fredagseftermiddagen kom mina kära gamle vänner förbi på lite lunch. Bjöd på soppa och dem bjöd på trevligt sällskap! :) Så himla kul att träffas ibland! Fick himla fina blommor av Anna också.
Plus myspys med jossans lilla valp, DN jaktgolden som heter Meja! Så söt!!
Fredagskvällen som vi trodde skulle bli en lugn soffkväll blev istället en spontan grillkväll i Nacka. Halv 7 kom inbjudan klockan 8 var vi i Nacka. Himla trevligt hos en av mina bättre kollegor Jenny och hennes kille 😍 Så himla bra folk jag lever kring!!

Lördagen var det dags att börja göra något vettigt, vi tog tjuren vid hornen och åkte och köpte tvättmaskinen som vi pratat om länge.. Typ sedan vi flyttat in. På torsdag kan den hämtas, längtar redan!! :D
En latmanslördag blev tapas kväll med bara vi två i soffan till en film. Myspys om ni frågar mig. Kvalitetstid delux!

Söndag var träningens dag, har hört att man måste bränna mer kalorier än vad man stoppar i sig om man vill bli fit. Försökte i alla fall komma en liten bit påvägen efter denna helg med lite hockey, my true love! ❤️ jobbigt som tusan men det gick bättre idag än sist!



Imorgon öppnar vi nya avdelningen och jag är förste syrra på plats. Så nu äre sovdags, over and out! Puuusss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ända stavas med ä, älskling!
Vilken supergullig hund! Vi hade en svart jaktlabrador när jag var liten.
Fina blommor också!
Lycka till med nya avdelningen. Kramar fr mamma

2015-09-14 @ 15:23:53
Postat av: chris

Har inte hort talas om 'jakt golden'.
Camilla kommer nog inte ihag att Bonnie var definitivt inte en jakt hund. Vid forsta skottet sprang hon tillbaks till bilen och vantade pa husse.
Smart hund.
Dina tapas ser jattegoda ut,morfar vill garna smaka.
Full fart i ditt och ert liv,kom ihag att bara lata ibland,
kram

2015-09-14 @ 23:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0