Another day another visit

Nu har vi besök från Jönköping, Lukas bästa vän med sambo är på besök. Så nu är gran canaria gänget återförenade! 😍👍🏼
Haft en myskväll med god mat och kortspel.

Innan dess har jag haft en bra dag på jobbet, utbildning i blodgas bland annat. Tyvärr var det min students sista dag, hon har varit fantastisk. Hon ville ha en bild men sina handledare. Kul bild.. Haha (observera att jag inte är kortast)

Nu är det sovdags, imorgon har Lukas sin första am.fotbollsmatch. Spännande!


Natti!

Kommentarer
Postat av: chris

Oj,han maste ligga i hard traning nu ocksa.
Hur manga lag finns det i Sverige? Ar det mest pa kul eller en serios serie?
Seahawks borjar forsta matchen Sept 11, 2016.
Lycka till Lukas!!
Bilden pa dig med kollegor ser kul ut,trodde det var Lukas forst.
kram

2016-04-23 @ 02:33:39
Postat av: Emelie

Vet inte riktigt hur många lag det finns. Finns åtminstone 2 serier som jag vet om. Det är en seriös serie, näst högsta i Sverige. Division 1 norra.

2016-04-23 @ 23:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0