Mer folk

Denna vecka har kantats av besök från alla möjliga håll och vänner har bytts ut mot nästa gäng vänner. Lika så idag.

Idag firade vi Lukas lillasyster Filippa som fyllde 11 med grillat och tårta.

Sen fick vi skynda oss hem för att hinna hem före vårat egna besök som bestod av min kära gamle vän Anna och hennes sambo. Alla hejar på Djurgården i fotboll (förutom jag) men vi hade ändå fotbollssöndag med match på tv och middag efter det. Trevligt!

Kommer få skämma livet ur mig när jag visar upp min kostdagbok på onsdag 😕 det är verkligen ingen bra kombo med massa besök och försöka hålla sig nyttig..


Kommentarer
Postat av: chris

Puh sa mycket vanner du har. Hoppas att ni kan ta det lugnt nu och vila.
Inte latt att vara nyttig med maten nar det ar fest. Perfekt att samlas vi bordet och ha trevligt.
Lukas har sa sota syskon,lillebror ar en riktig kopia av Lukas eller hur?
Vet ej var min blog tog vagen igar, men gor det idag istallet.
Ha en bra mandag!
kram

2016-04-25 @ 05:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0