Dagarna går

Gud vad dagarna går fort när man jobbar.... Har jobbat hela helgen. Men hann med en liten tur ut till Österskär för en liten fest med USA tema som en vän till Lukas anordnat! 👌🏼 Fantastiskt fin kväll och ett sjukt fint hus med pool, bubbelbad, havsutsikt och möbler som såg ut att vara tagna från ett slott!

Tyvärr blev det ingen bättre bild än denna.. Jag kan inte ta så mycket bilder nu när min kamera är på lagning och min mobilkamera har blivit helt suddig.

Förutom jobb har jag faktiskt varit ledig nu i två dagar. Skönt med återhämtning samtidigt som jag försöker planera ihop min 25-årsfest som går av stapeln nu på lördag. Har handlat all mat nu åtminstone, blir dyrt som fan men det får det vara värt! Hoppas verkligen det blir lyckat bara och att folk är på bra humör! :)

Hann idag även med ett besök hos farmor och farfar. Fixade en ny frisyr på honom, vad tycks? Han ser ju nöjd ut (mest kanske för att jag sa till honom) haha!

Dagen tog inte slut där, efter sista handlingen så åkte jag hem till Michan, Alex och min lilla gudson. Tanken var en promenad men det va en hungrig liten rackare så det blev filmmys istället. Skönt att slippa va ensam hemma när Lukas ändå jobbade. ☺️

Bild snodd från mamma michan, men visst är han söt? 😍


Kommentarer
Postat av: chris

Oj vad du staller till farfar NilsOlov! Det ar tur att han ar med pa noterna.Ser pigg ut ocksa.
Vilket fint stalle i Osterskar du var pa "Amerika fest". Nar jag var liten fanns det bara sommarstugor darute langt fran stan. Vilken skillnad det ar nu.
Mer bilder pa din bebis till lans, sa sot han ar.
Lycka till med festen.Ni kommer sakert att ha roligt. Folk gillar att ga pa fest i sensommar.

Kramar till dig och Lukas
grannies

2016-08-24 @ 07:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0