Home sweet home!

Även om det är tufft att lämna havet, solen och värmen så är det alltid skönt att komma hem. Hade gärna varit ledig ett tag till men nä.. Jobb imorgon igen 😢😴

Helgen har gått fort. Fredag em och lördag har vi tvättat allt efter resan. Skönt att ha det klart!! Lördagrn hängde jAg med mamma hela dagen nästan, myspys. Medans Lukas va iväg på am.fotbollsmatch.. På kvällen kollade vi på när Fia sprang Midnattsloppet för 5e gången 👏🏼 Starkt!!


Idag söndag fick jag sovmorgon. Sen åkte vi till stinsen shoppingcenter för lunch och borttagning av mina lösnaglar. (Ännu ett tecken att semestern är slut) sen åkte Lukas och titta på fotboll, Djurgården- hans favoritlag hade match. Då åkte jag till min kompis ida en sväng för lite fika innan det blev middag hos svärföräldrarna. De har två 18-åringar på besök från USA, lite komplicerat hur de känner dem men ja. Kul med lite engelska och nya bekantskaper. (Hon hade en vän i Seattle och älskade staden btw) 💕


Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart dom alskar Seattle! Synd att for manga flyttat in och upptackt det nufortiden. Dot.com ganget, du vet.
Varldens basta vader forstas,idag och hela veckan runt 25C varmt.
Perfekt for oss som har semester jamt.
Kul att du fick praktisera lite engelska,fast jag tycker du ar jattebra pa det redan.

kram kram fran oss bada

2016-08-15 @ 06:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0