Sleepless sunday

Tröööött dag! Då vi kom hem på morgonen och jag dessutom vaknade första gången vid 8 var det sådär skönt när väckarklockan ringde strax före 11... Dags för bad igen, var närmre 40 grader varmt. Puh!

Framåt kvällen blev det dags att åka hem för att förbereda sig för en sista middag med gänget! 🙏🏼 den intogs på le pont i prijedor, mysigt ställe typ bland de finaste jag sett hittills i bosnien. Lite kuriosa: middag för 11 personer kostade 220 bosniska mark, dvs 1100kr. Då tog alla två drickor var samt huvudrätt och några sallader.

Mätta och belåtna gick vi hem till damir och irmas lägenhet och hade kvällsmys och skrattfest!


Kommentarer
Postat av: chris

Vad spannande att lasa om alla dina nya upplevelser.Ni kommer for alltid att minnas den har resan till Bosnien. Jag har en mycket god van har i Magnolia som ar en for detta tennis stjarna fran Bosnien. En jattetrevlig tjej,hon heter Amila.
Maten var ju obeskrivligt billig for en svensk.
Hoppas att vader och allt annat blir bra for resten av resan.
kramar till er fran oss

2016-08-02 @ 08:10:45
Postat av: Emelie

Nej denna resa kommer jag minnas länge, ffa Bosnien! Wow alltså!! Inget man gör som svensk ofta inte.

2016-08-03 @ 02:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0