Sol, sol vi älskar sol!

I alla fall jag. Vad det är fantastiskt med sol! Nu har vi haft 2 molnfria dagar, våra sista dagar här på Brac. Vi åker tidigt imorgon iväg till Split, sista anhalten innan avfärd mot Sverige på fredag.

Vi har hängt på stranden, Zlatni Rat. Som går ut som en spets i adriatiska havet. Sägs att ena sidan ska vara kall och andra varm. Kanske kände någon grads skillnad men var knappt noterbart. Vattnet vackert som tusan 😍🌴 Lukas har snorklat lite också.

På eftermiddagen och kvällarna har vi druckit och ätit gött nere vid hamnen. Ikväll fick vi kött på en varm stenbit, en rå köttbit som vi stekte själva på stenen. Annorlunda och gött!

Btw, de mystiska svarta prickarna på bilden är pga jag råkade tappa min nya kamera i backen..... 😢 klantigt jag vet. Får hoppas det kan fixas hemma sen!
Nu är det sleepytime... Klockan ringer strax efter 5 imorgon. 😴💤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0