Happy new 2️⃣0️⃣1️⃣6️⃣

Nu har vi redan gått in i 2016, herregud vad åren går fort nu. Och folk säger att det bara blir värre med åren, nä fy! Stoppa tiden!!! Men det sägs ju att tiden går fort när man har roligt så jag antar att jag har jävligt kul while living så att säga ☺️👌🏼

På nyårsafton, igår alltså var vi här hemma med goda vänner och hade middag och nyårsfirande. Åt god mat, tittade hockey, smällde av lite fyrverkerier och avslutade med beerpong! Bjuder på lite bilder från kvällen som jag och michan tagit.










Idag var vi trötta och Lukas försov sig nästan till jobbet. Körde honom dit sen dammsög jag upp de sista resterna från festen. Resten hade jag fixat undan på kvällen, så skönt!!! Var förbi mamma och pappa en sväng medans Lukas jobbade, blev en omgång yatzy som mamma vann.

Nu har jag hämtat Lukas igen och vi har soffläge efter lite mat, snart sovdags.
Godnatt!


Kommentarer
Postat av: chris

Gott Nytt Ar till er,hoppas att det blir lika bra som det forra!
Vad fint du har gjort till Nyars festen. Tror att dina vanner verkligen uppskattade det. Glom inte att spara dekor sa du kan anvanda igen. Blir dyrt annars.
Lyckliga du som inte behovde jobba pa Nyarsdagen.
Blir det jobb som vanligt nu efter din 'ledighet'? Hoppas att allt gar bra nu.

kramar fran grannies

2016-01-02 @ 05:38:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0