Jobb, gym och mys

Wii, helgen går. Dagarna går. Längtar efter min kära sambo nu. Vi hade knappt setts innan han åkte och jag har tjurat för det. Älskar dock att jag verkligen tagit tillfället i akt att njuta extra av mina vänner denna helg ❤️
Startade dagen med jobb. Kul när patienter delar med sig till sina sänggrannar. Denna höna fick en patient från en annan. Hahaha. Sån rolig historia men tyvärr kan jag inte dra den där. Se och njut bara, eller nå..

Efter jobbet var jag ombytt och klar för gym, mitt i passet hör sandra av sig och kommer förbi. Körde ben och rumpa idag så lär va död imorgon.


Sen vare hem och dammsuga och duscha snabbt innan jag blev hämtad av dessa två brudar. Vi åkte och handlade mat innan vi stationerade oss i soffan hemma hos mig. Pratade gamla minnen och skrattade massvis.




Kommentarer
Postat av: chris

Vad roligt med tjej traff ibland!
Trogna vanner ar nagonting som ar viktigt att halla i genom livet. Somliga flyter ivag och nya vanner dyker upp. Inget fel med det, vi forandras standigt.
puss puss

2016-03-20 @ 03:22:29
Postat av: Michaela

Åh så kul jag hade igår. Verkligen underbart!!! <3

2016-03-20 @ 08:09:48
URL: http://michaeladahlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0