En resumé av mitt liv

Okej... Här kommer en liten bildkavalkad från sist vi sågs.
Jag har provat på Sats (en stor gymkedja) och fick på köpet träna med bästa Frida 😍


Jag och Lukas har haft få men sjudundrande myskvällar med god mat!

Jag har jobbat mycket nätter och nu på slutet har jag kunnat gå hem från jobbet med bara ben. KÄRLEK!

Firat Valborg med pappa och farbror med familj medans Lukas jobbade, himla mysigt ändå!

Insåg ganska snabbt att borta bra men hemma är bäst och har gymat en del på mitt gym hemmavid också.

Suttit ute och myst på balkongen, javisst!

Haft otroligt roligt på mina nätter med denna snärta (OBS faceswap) men vi har också haft väldigt dåliga patienter som vi tagit mycket bra hand om som piggnat till nu.

Träffade senast igår en gammal kär vän från gymnasiet som hör och häpna flyttat in strax nedanför oss. 😍 Så himla kul!


Ajuste, kanske det mest ovanliga jag har gjort är att jag va ute och partaja med mina hockeyvänner. Så himla kul men alla vet ju hur man mår dagen efter, inte lika kul.


Ja det va väl det.. Nu ska jag ut på balkongen och njuta av solen innan jag måste åka till jobbet. Jag och dagsyrran som löste av mig imorse täcker upp kvällspasset där en syrra blivit sjuk. Så han jobbar 7-18 och jag 18-07.15. 😏
Ciao!

Kommentarer
Postat av: chris

Hjalp,sa mycket du jobbar nu. Hall dig i form allt du kan sa du inte blir sjuk istallet!
Sa mycket trevliga vanner du har,verkligen en tillgang i livet. Unnar er verkligen sol och ljus nu efter vinter morkret.
Tack sa jatte mycket for din fina "dag bok".
Vi ses snart
mormor

2016-05-09 @ 04:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0