Positiv energi.

Haha, förra inlägget blev så negativt. Jag vet inte varför ?
Jag tänker inte berätta om idag, det var inte så kul. Gick upp halv 7 trotts att jag hade sovmorgon till 10, jag skulle till tandläkaren. Men i alla fall. Dagens inlägg ska handla om gårdagens träning.

Det kändes som om det var en träning, eller ja. En dag där allt skulle gå fel. Men så blev det inte, dagen rullade på och sedan var det dags för träning. Som vanligt ungefär. Jag var på konstigt humör, typ gå ut med skydden på isen humör. Eller alla vill slå mig för att jag är så jobbig humör... I alla fall, så blev det inte. Jag gick ut, det kändes bra. Ny slipade griller, och allting gick finfint. Träningen gick och det var ganska många sura miner på plan, men inte från mitt håll. Allt gick så bra och allt var så roligt. Det liksom flöt på. Trots att jag var trött så kändes det ändå bra. Jag tror jag kan utvecklas ordentligt denna säsong. Det ska bli roligt att se i alla fall var all denna träning leder till.

När jag ändå är inne på hockey, och skriver om det idag kan jag nämna att laget åker snart på cup. Och det ska bli så jäävla roligt =) Fick kallelse idag. weeiii!

Vi har gjort nya matchställ också. Det äär naaajs!



Puuuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0