ingen kommentar

image129
... efter all träning. Ni förstår inte hur skönt det ska få bli att vara ledig från all träning nu i tre dagar! MYYYYS!!! Har dock idrott, och vi ska simma. Det är grymt jobbigt, tycker jag då. Som inte kan simma, haha!! Eller jag kan, men jag är inte så duktig.
Kan ju vara bra att vila innan fystesterna på bosön också som sagt!

UschaBuscha, jag är så trött så jag skulle kunna ramla av stolen. Haha. Har inte ätit middag än heller, jag är HUNGRIG!

Men, nu ska jag sluta blogga. Det kanske kommer in något mer inlägg senare, eller kanske inte. Vi får se , hahah!

Kramis! <3

Kommentarer
Postat av: Fredrk Andersson

Operationer, hmm :P jag är fan tveksam till om det går att åstadkomma iallafall :D
Det brukar ju annars vara svårt att spela hockey själv :P Jo jag spelar också, vi gick upp till division 1 i vintras. Du får kolla våran hemsida :D
www.kalixungdomshockey.com

2008-05-21 @ 21:23:29
URL: http://freddeandersson.blogg.se
Postat av: Fredrk Andersson

haha, ja :P
Nej jag spelar inte i Överkalix, det är ju våra ärkerivaler ;)
Jag spelar i Kalix UHC, som det heter i dagsläget :P
Jag ska kolla eran ;)

2008-05-21 @ 22:13:02
URL: http://freddeandersson.blogg.se
Postat av: Fredrik Andersson

Vad du än gör så förknippa inte Kalix med Överkalix :D
Jag vet att det finns nån bra målvakt från Kalix ;) Om du är på sånna uttagningar måste du ju vara bra! :D Jag såg att våra hemsida inte fungerade för tillfället
:(

2008-05-21 @ 22:33:28
URL: http://freddeandersson.blogg.se
Postat av: christina westerberg

Here is the girl that is doing everything wrong at the moment. It's too bad the trainers don't teach you to rest when your body tells you to do that ( when you feel tired).
Plus, to eat when you are hungry, is also a signal from the inside to get more energy. Don't you have any parents who can guide you to important things in life?
Think for the future - not for tomorrow.
Love from us

2008-05-22 @ 20:25:50
Postat av: Emelie

But granma, my mum hadn't maked me any food!! And I have to build up muscles however. Even if I´m tired.

Maybe I have, =D I dont know if my dad is a good "förebild" for me.... Haha.

Hugs.
(ursäkta för engelskan, inte så bra...)

2008-05-22 @ 21:05:41
URL: http://emlixx.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0