Juniorlaget, seriesegrare!

matchen i några få bilder!


galen lycka efter sista målet, 4-1 slutade matchen


jag och sofia smusslar med "skumpan"... haha!


Några av girlsen
Övre raden från vänster:
Teresia, Malin , Hanna
Nedre raden från vänster:
Sofia, Magda, Filippa, Jag (Emelie), Henny


Tillsist vill jag tacka för de matcher jag fått lira med er, ni är också ett jävligt skönt gäng och ni peppar alltid varandra. Se till och fortsätt jobba på och ha viljan och glädjen livet ut så kommer ni en dag upp till damlaget vilket jag hoppas är ett av era delmål!

/ Emelie.

Kommentarer
Postat av: Laura

empa du är så gullig! ära att ha dig med:D

ofc det är:D

2009-02-21 @ 00:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0