530

Tjooofrääs i stugan! :D

Nu är det så att jag måste börja med att säga att jag ÄGER på att gissa rätt.... Haha. Mina klasskompisar skulle nog inte hålla med, de skulle nog bara säga att jag äger på att gissa. Men denna gång gissade jag rätt. Det blev benfys för min del blev det 530 grodhopp upp för läktaren. Det var 11 steg och vi skulle hoppa 5*10. Man kunde alltså max göra 550 hopp. :) Som grädden på moset blev det 90 grader efter det. Två stod 8 minuter, men de hade dock inte hoppat upp för läktaren pga skada. Längsta som gjorde alla hopp stod 5 minuter ungefär. :) Duktigt!
Det var inte så mycket rena skridskoövningar på isen, men det var långa åkningar med puck vilket ändå är jobbigt som satan..



Hursomhelst, efter ispasset åkte jag vidare till Vilundas ishall för BJ-match. Det var Väsby - Vallentuna som man var tvungen att se. :) Sen fick jag ju träffa patrik en snabbis efter det. Det blev vinst för min hemmastad med 8-4, även om jag tyckte att i de flesta stunder att Väsby var bättre. Dock var det lite Ormsta/DE syndrom på dem igår.. Mycket puckar i magen (de som väl går på mål)!



Nu sitter jag här hemma igen och öh, tråkar faktiskt. :P Ska egentligen skriva loggbok, men så har inte fallet blivit än! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0