en paus från pluggandet, dags för övik

Hej och Hallå. Nu var det snart en vecka sedan då vi satte oss i bilarna tidigt på morgonen för att bege oss upp till sveriges norra del, Örnsköldsvik. En väldigt vacker norrländsk stad som man tyvärr får se på tok för lite av då man hänger i ishallen. Men vad gör det när man har världens bästa lagkamrater? Ja, inte så mkt faktiskt.

Det hela resulterade i en fet revasch mot Leksand, som vi förlorade bronset mot förra året. Detta år var det vår tur att ta emot bronsbucklan och dess tillhörande medaljer. Hur bra kändes inte det tror ni ? Helt underbart! De tidigare matcherna var resultaten hyfsat jämna, även om matcherna kanske inte var likaså.

Vi hade med oss en filmkamera, som jag tyvärr inte förstod mig på ordentligt. Så det blev inte så mkt filmning som önskat. Karin hade en annan med sig, därifrån finns det lite videosar. Tittade igenom det jag hade fått med igår, vilket var rätt fjuttigt men ganska kul ändå. Väldigt internt för vår bil tror jag. Hursomhelst, när jag känner mig teknisk och mogen nog ska jag försöka klippa och klistra lite så jag får ihop till en liten filmsnutt som jag kanske eventuellt kan lägga ut på bloggen vid ett senare tillfälle, men det kan dröja ett halvår. Så ha inga större förväntningar! xD



helt underbara tjejer. <3 tack för allt!



back to work.

Kommentarer
Postat av: Karin

Hahaha! Ska kolla igenom filmerna jag har, så kan du få den! ;)

2009-09-17 @ 19:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0