gymspringagymspringa

 
Åh, vill träna mer än vad jag egentligen hinner. Hur ska man få ihop dagarna ? Vi skulle behöva fler timmar på dygnet helt enkelt!
Snart ska jag ut och springa, trots att jag egentligen måste plugga. Det får ta den tiden av mig, annars blir jag en säckpotatis och just nu är det det sista jag vill bli. +3kg visade vågen, dock med lite mer kläder än vad jag brukar ha. INTE OK! Dags att ta tag i det nu så min utmaning tills jag åker till grekland om 2 veckor blir till att undvika godis, chips och glass. Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Anonym

We definitely wish you good luck getting rid of the extra summer kilos. Chips especially - is absolutely NOT included in your diet ever again.
I am so interested to hear what you think about the gym stuff you got in the mail. Let me know.
grannies

2012-08-10 @ 17:32:49
Postat av: Emelie

Jag har inte fått något mail ? :p

2012-08-13 @ 19:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0