5km sådär på morgonkvisten

Igårkväll bestämde jag mig för att ta springturen på morgonen istället för på dagen som jag brukar. Mest för att jag hade skola och skulle hinna innan Patrik skulle komma! :) jag trodde först inte jag skulle orka, men det gjorde jag! Ni ska bara veta hur underbart det var! Man känner sig så pigg och fräsch sen när man väl är i skolan.

Nu har jag dock ätit upp det med alldeles för mycket mat... Och godis. :/ men resten av helgen ska jag hålla igen! Vill ha gått ner -0,9 denna vecka. Då får jag en till stjärna, då har kg gått ned 6 kg med Vv.

Nu ska jag snart avsluta min fredagskväll som varit super. Om det går att somna dvs. Det är fest i huse ikväll!
Godnattis! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0