Run your ass off

Kanske har jag överansträngt mig, kanske är jag inne i en svacka, kanske borde jag köra var tredje dag istället för varje/varannan. Men jag ger inte upp. Aldrig! Känslan när man kommit hem från en runda är fantastisk, i alla fall när spykänslan försvunnit, krampen under höger revben och andfåddheten släppt. Då man fått i sig lite vatten, sitter och strechar i lugn och ro. Amazing!!!

Springturen idag var jobbig, som fan faktiskt. Kan bero på milen jag sprang i måndags å strechade dåligt. Har dock haft det jobbigt de senaste rundorna... Borde komma igång med lite mer styrketräning också. Hm. Det kommer!

Nu, tillbaka till plugg. Ciao!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Makes me worried that you don't realize that there is something called "LAGOM". Please slow down and concentrate on your school right now. If you do a lot of exercise you should have at least three days a week when you take it easy.

You give your body a lot of surprises anyway with a whole lot of change in what you eat now. Together with a different kind of exercise.

You have done really well with yourself now - just pace yourself. The world wasn't made in one day......

Love from grannies

2012-03-28 @ 21:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0