Trög utdelning

Nu känns det som att det börjat plana med vikten lite och det blir svårare att hitta motivationen till att fortsätta. Men jag får inte ge upp!

Bjuder på en tre veckors bild, jag ser inte någon större skillnad mer än kanske vid höfterna och midjan men jag vet att den första bilden är för 3 veckor sedan och den andra för bara en dag sen ungefär. -2,4 kg är det som skiljer.
Nej nu måste jag öka, har ca 9 kg kvar till min ungefärliga målvikt!

Ska bara passa på att tacka er alla som stöttar mig med snälla ord. Ni anar inte hur mycket det betyder för mig. Tack!
Är också jätteglad för er jag själv lyckats inspirera som jobbar på hårt själva nu, det kanske är lättare att förlika sig med mig än med en redan fullfjädrad fitnessmänniska. Puss på er!


Kommentarer
Postat av: chris

Unbelievable how great you have succeeded with your weight loss. You really deserve a lot of admiration.

Anybody who has tried know how hard it is. It seems the W/W program is the best to follow. It's by far the most popular over her too. The trick is to learn how to eat the right way and do the cooking yourself.

And - be patient, take your time.

Kramar fran oss

2012-05-09 @ 23:53:14
Postat av: Ylva

Du är så fin gumman, tycker du är kanonduktig, kommer alltid en dipp men kämpa på. Kram Ylva

2012-05-10 @ 09:02:36
Postat av: Stefan Falk

Empa, du vet att om motivationen börjar tryta, så kör vi en bootcampsvecka i sommmar ;)

Bra jobbat hittills :)

2012-05-10 @ 11:00:09
Postat av: Anonym

Ja men ViktVäktarna är ju bra för att det är beprövad och väldigt gammal "diet". Haha det börjar bli dåligt med tålamod... Jag vill vara klar nuuu! :P



Tack så mycket Ylva!

Och Stefan, en bootcamp vecka med dig. Njae.. Men jag kanske kommer ner på någon fys någon gång om ni kör något?!

2012-05-10 @ 16:32:31
Postat av: Mamma

Det syns skillnad på bilderna. Kämpa på älskling. Det är det värt. Kram

2012-05-10 @ 20:28:00
Postat av: Barbro

Ojojoj, det är ju en helt annan kroppsform, du har fördelat om lite, gått ner och är jättefin. Nu kämpar vi vidare, jag gör allt jag kan(ljug) :) men jag ger inte upp trots att jag varit med i över 1 år och det känns trögt, låt det ta tid det är bättre än för snabbt tror jag.

2012-05-10 @ 23:02:08
Postat av: Stefan Falk

Visst kör vi. Måndagar och Torsdagar. Fast det är mest mysfys. Tycker fortfarande bootcamp är ett bra förslag :)

2012-05-14 @ 12:25:24
Postat av: Emelie

Men jag är ju en mysfysare det vet du väl?!? ;)

2012-05-14 @ 22:53:51
Postat av: Stefan Falk

:D

Du får väl ändra på det då? :)

2012-06-04 @ 11:29:51
Postat av: Emelie

Det är lite småsvårt att ändra på sådant när man har en stor latmask inneboende! ;)

2012-06-04 @ 11:41:36
URL: http://emlixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0