Svårt att förstå...

Nyårsafton för snart ett år sedan gav jag, som många andra, ett löfte till mig själv. Jag skulle tappa mina totalt onödiga och farliga extra kilona under 2012. Kan bara säga so far so good.
Målet från 82,9 skulle ner till 60 kg. Är inte framme men på god väg, nu har jag tappat 17,4 kg vilket innebär att min nuvarande vikt är 65,5 och jag enbart har 5,5 kg kvar till målet. Vet ni hur fantastiskt det är?
Jag har inte så många veckor kvar och jag blir långt ifrån besviken om jag stannar på 62 kg när året slår om till 2013, för jag är ändå stolt över mig själv. Trodde aldrig ja skulle lyckas men jag har gjort mitt bästa, gått igenom svackor och tagit mig upp. Stått emot frestelser men också ätit dem.

Stort Tack till alla vänner, facebookvänner, bloggläsare och min familj som stöttat mig genom denna resa. Är också otroligt stolt över er som funnit er inspiration genom mig och min resa och vet att ni sköter er galant! <3 Kärlek till er!

Nu kör vi!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Väldigt imponerande!! Du har varit så duktig!! Kramar fr mamma

2012-11-22 @ 14:30:21
Postat av: Papi


Världsklass på den resa du genomfört - Keep up the good work!

Och du 17 kg räcker mer än väl, det viktiga är att bibehålla ditt nya förhållningstätt till sötsaker och annan skräpmat ;-)

Papi

2012-11-22 @ 16:19:24
Postat av: Linn

Grymt duktig har du varit Emelie!!
En sak ska du tanka pa att det ar inte vad det star pa vagen som galler egentligen. Jag har tranatmed PT i snart fyra manade och gatt ner 3pounds (ca 1,5kg) valdigt besviken till en borjan.. men vi har gjort andra matningar också, i cm har jag rort mig lite men inte super heller, dar emot har jag tappat flera pounds i fett, ca 7-8, dvs nastan 3,5% fett.. Nar jag ser dem matningarna ar jag nojd med mig sjalv! Sa haka inte upp dig for mycket pa vad vagen sager, du har sakert lagt pa dig mycket muskler och troligtvis inte behover ga ner de dar5,5kg!!

Du ska avra valdigt stolt over dig sjalv, bra jobbat och hoppas du mar super med din nya kropp!! :)
Kram

2012-11-22 @ 16:59:21
Postat av: chris

Emmie,we truly admire you to the goal you have reached. You had a happy face before but see how you look even more 'sparkling' now.
Enjoy your interesting experience at the hospital in the future weeks.
Good advice not to get stuck on the numbers on the scale. It's all about feeling good about yourself and we all know when it's right.
Much love from
grannies

2012-11-22 @ 19:50:03
Postat av: Laura

Grym är du!!!!;) <3

2012-11-22 @ 23:12:54
Postat av: Emelie

Tack alla ni!
Och jag har inte stirrat mig blind på vågen för jag har mätt annat också. Hade varit kul att ha mått på fettprocent osv innan man började men nu känns det bara onödigt att ha med i resultatväg. :) har inte byggt så mycket muskler, medvetet iaf så jag tror jag kan gå ner till 60 tids nog! :)

2012-11-23 @ 00:02:37
Postat av: Malin

fy fan vad du är bra!!!!!!!

2012-11-29 @ 23:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0