Träning och invägning

Det är vad dagen bestått av typ. :) Startade morgonen med standard kesoplättar med kvarg, funlight och hallon innan det var dags för invägningen (va inte orolig, jag la plättarna i en matlåda efter invägningen, höhö). -0,4 idag. SKÖNT! :D Med det har vi ett resultat på -2,3 på slutspurten. INTE ILLA GOTT FOLK, inte illa!... ;) I'm on the road! Men jag ska inte vara så kaxig, snart är det påsk.. Det är en farlig högtid. Äta, äta, äta!

I övrigt har jag ätit gulaschsoppa och en supersmarrig mix jag fixade ihop. Ska skriva ut receptet senare imorgon. :)

I träningsväg har ja hunnit med en sväng på gymet och ett ispass med tjejerna. Kändes som det var år och dagar sen! Inte mkt is kvar.. :/

Aja, nu är det kvälle! Nattinatt <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Klädkontot ser ut att få sig en törn :-)

//Paps

2013-03-22 @ 15:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0