Träningsnarkoman

Idag har jag knarkat endorfiner, med 3 träningspass och med 6km cykel som vardagsmotion är jag rätt nöjd med dagen.

Jag började dagen med sovmorgon, sen gick jag upp och tog en powerwalk på 5km á 45 min. Sedan var det dags för lunch på stan med min klasskompis Annhild. Cyklade ner dit och åt en god sallad på Oliodelis uteservering i solen. Mys!!

Sen hem, hämta bilen och hämta upp Clara för en sväng ut till Erikslund för lite presentshopping. Fick tag i en examenspresent så det var ju skönt :) Dumpade Clara igen, kom hem och satte på mig springkläderna. Ut, på en bra 5,9km runda med personbästa på 5km! :D tjohoooo! Sedan slängde jag in en tvättmaskin innan det var dags för att åka ner och gymma och väl där blev de axlar och biceps. Favvispasset! :D

Ja, 3 träningspass som sagt. Endast för att mildra ångesten lite. Tyvärr räcker det nog inte inför invägningen imorgon. Får ta nya tag nästa vecka. Hejaheja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0